
Ο εξευτελισμός της ΝΔ, η οποία για πολλοστή φορά διαψεύδει τον ίδιο της τον εαυτό και τα όσα έλεγε στο πρόσφατο παρελθόν, φάνηκε και στο θέμα της ΔΕΗ. Ο ανεκδιήγητος Σαμαράς, ο οποίος τώρα πουλάει όσο-όσο την ΔΕΗ, το 2011, όταν και παρίστανε εκ του ασφαλούς τον αντιμνημονιακό ως αντιπολίτευση, υποστήριζε ότι: Continue reading


























