
Είχα να πάω στο sea park, δίπλα από το θέατρο αρκετά χρόνια, αλλά αυτό που συνάντησα όντως με τρόμαξε! Αισθάνθηκα ξένος μέσα στην ίδια μου την χώρα! Μεγάλες και (πρώην) ωραίες παιδικές χαρές, γεμάτες αλλοδαπούς μετανάστες: Ασιάτες, πακιστανοί, άραβες, όλες οι φυλές του κόσμου εκτός από Έλληνες! Αλλοδαποί έκαναν κούνιες, άλλοι μουτζούρωναν τα παγκάκια! Ποιος θα τους αντιμιλήσει; Δεν βρήκαμε ούτε ένα παιδάκι που να μιλάει Ελληνικά, για να παίξει το παιδί μας και να συνενοούνται κατά την διάρκεια του παιχνιδιού τους! Το αποτέλεσμα ήταν να είναι εχθρικά τα υπόλοιπα παιδιά με το παιδί μας αφού του φώναζαν και κανείς μας δεν καταλάβαινε τι λέγανε!
Και ρωτάω! Όλοι αυτοί, πληρώνουν δημοτικά τέλη και φόρους κύριε δήμαρχε;;; Ή τα συντηρούμε εμείς με τα δημοτικά τέλη και τους φόρους για να μην μπορούμε να τα χαρούμε και να τα καταστρέφουν άλλοι; Αίσχος και απαράδεκτο! Άλλοι λαοί, άλλα έθιμα! Η γυναίκα μου φορούσε μια φούστα ενώ όλες οι άλλες φορούσαν κελεμπίες! Όλοι αυτοί με τα σαρίκια μας κοιτούσαν και ανοιχτά μας συζητούσαν και μας κοιτούσαν έντονα! Φύγαμε άρον-άρον και δεν ξαναπατάμε!!! Όποιος θέλει ας πάει ως εκεί να επιβεβαιώσει όσα λέω και θα καλοπεράσει! ΑΙΣΧΟΣ ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΑΡΧΕ! ΑΙΣΧΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ!
Β.Γ Continue reading




























