
Η παράνοια, σε βαθμό γελοιότητας, της «πολιτικής ορθότητας» καθρεφτίζεται στο παρακάτω κείμενο ενός κατεξοχήν καθεστωτικού δημοσιογράφου, του Στέφανου Κασιμάτη, ο οποίος στην «Καθημερινή», κάτω από τον τίτλο «LBGTQIA» γράφει τα εξής: «Μέχρι πρότινος γνωρίζαμε το κίνημα LBGT – ακρωνύμιο της πολιτικής πλατφόρμας που συσπειρώνει λεσβίες, μπάι, γκέι και τρανς. Σωστά; Ναι, αλλά ξεχάστε το. Στο εξωτερικό, το κίνημα επεκτείνεται πλέον και σε άλλες σεξουαλικές μειονότητες, προσθέτει τρία ακόμη αρχικά, καθώς και το σημείο της πρόσθεσης και γίνεται πλέον LBGTQIA+, όπου το “Q” είναι για το “queer”, το “I” για το “intersex” και το “A” για το “asexual” · όσο για το”+”, αυτό μάλλον σημαίνει «ό,τι άλλο προκύψει στην πορεία». Δεν είναι αστείο· είναι ο σχολαστικισμός της πολιτικής ορθότητας στην ακραία μορφή του και, επίσης, ένας από τους λόγους που εξελέγη ο Τραμπ…». Continue reading →