Ο Μητσοτάκης δήλωσε πως αισθάνεται στο Ισραήλ σαν στο σπίτι του

Ο Μητσοτάκης δήλωσε πως αισθάνεται στο Ισραήλ σαν στο σπίτι του

Όλοι οι πρωθυπουργοί και πρόεδροι της μεταπολίτευσης ήταν φιλοσιωνιστές. Όλοι ανεξαιρέτως! Τηρούσαν όμως και κάποια προσχήματα, για να μην «καρφώνονται»… Ο δικτάτορας Μητσοτάκης είναι δούλος των σιωνιστών και δεν τηρεί κανένα πρόσχημα! Μάλιστα, έφτασε να δηλώσει εχθές από το Ισραήλ, πως «πάντοτε αισθανόμαστε σαν στο σπίτι μας όταν είμαστε στο Ισραήλ»!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ.ΝΕΤ

Comments Off on Ο Μητσοτάκης δήλωσε πως αισθάνεται στο Ισραήλ σαν στο σπίτι του

Filed under ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Comments are closed.