Γράφει ο Ανώνυμος Έλλην
Η ζωή είναι ότι διαλέγουμε μείς να είναι. Η τραγωδία στα μάτια ενός είναι ευκαιρία στα μάτια του άλλου. Ο πόνος , η δυστυχία η απώλεια για έναν μπορούν να σημαίνουν τον δρόμο του χαμού, το σημείο της παράδοσης του, την εγκατάλειψη. Για έναν άλλο μπορεί να είναι ο δρόμος για υπομονή, για επιμονή, για περισσότερη πάλη, όπως ο Νίτσε εύστοχα διατύπωσε ότι δεν σε καταστρέφει σε κάνει πιο δυνατό. Continue reading




















