
Μία εκ των σημαντικότερων παραμέτρων του εθνικιστικού θριάμβου των εθνικών εκλογών του Ιουνίου του 2012, υπήρξε η απελευθέρωση των Ελλήνων Εργατών από την περιχαράκωση του κόμματος των μπολσεβίκων. Μετά από τέσσερις δεκαετίες κατά τις οποίες η Αριστερά με μπροστάρη της το κομμουνιστικό κόμμα, εξαπατούσε τους Έλληνες εργαζομένους, λαφυραγωγώντας μαζί με τους νεοκεφαλαιοκράτες συνεταίρους της το δημόσιο χρήμα και τα ταμεία, ήρθε η Χρυσή Αυγή να καταδείξει την μία και μοναδική αλήθεια: σοσιαλδημοκράτες και μπολσεβίκοι πλούτισαν στις πλάτες των Ελλήνων Εργατών! Continue reading



















