
Τεράστιο πρόβλημα έχει η ΝΔ στον δήμο Αθηναίων! Εκεί που στις προηγούμενες εκλογικές αναμετρήσεις στριμώχνονταν οι υποψήφιοι, τώρα υπάρχει μεγάλη… ξεραΐλα. Κανένας δε θέλει να είναι υποψήφιος κι εκείνος που θέλει (ο Κακλαμάνης) δεν τον θέλει το κόμμα γιατί είναι σίγουρο πως θα χάσει. Continue reading



















