
Το πόσο επηρέασε αρνητικά την ζωή του Ελληνικού Λαού η περίοδος των Μνημονίων, φαίνεται και από το γεγονός ότι πάνω από 106 δισ. ευρώ «χάθηκαν» από το σύνολο των τραπεζικών καταθέσεων την περίοδο της κρίσης, δηλαδή από το 2009. Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος, στο τέλος του περασμένου Νοεμβρίου οι καταθέσεις επιχειρήσεων και νοικοκυριών έφταναν τα 131,385 δισ. ευρώ. Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία όμως, τον Δεκέμβριο του 2009 οι καταθέσεις επιχειρήσεων και νοικοκυριών ανέρχονταν σε 237,531 δισ. ευρώ, δηλαδή 106,146 δισ. ευρώ παραπάνω από σήμερα! Continue reading




















