
Αυτό το οποίο γίνεται αντιληπτό, σε ευρεία κλίμακα πλέον είναι το μέγεθος της απάτης της υποτιθέμενης «διάσωσης» της Ελλάδας. Στην πραγματικότητα, έχουμε τη νομοθέτηση ενός μηχανισμού αυτόματης λήψης νέων υφεσιακών μέτρων, ούτως ώστε να επιτευχθούν τα συμφωνημένα εξωπραγματικά πλεονάσματα των επόμενων ετών και να αποπληρώνεται, δια των πλεονασμάτων αυτών, το χρέος της Ελλάδας. Με απλά λόγια, και νέα και συνεχή μέτρα καταστροφής της πραγματικής οικονομίας και πλήρους φτωχοποίησης και προλεταριοποίησης του Ελληνικού Λαού, προκειμένου να δημιουργούνται πλεονάσματα για να πληρώνεται στο διηνεκές ένα χρέος, το οποίο είναι μη βιώσιμο. Κάτι το εξωπραγματικό και μη λογικό προσπαθούν να μας το παρουσιάσουν ως τον μονόδρομο που οδηγεί στην σωτηρία της Χώρας. Continue reading



















