
Ανοικτή επιστολή απέστειλαν οι δύο νόμιμοι μουφτήδες Ξάνθης και Κομοτηνής, Σινίκογλου και Τζεμαλί, οι οποίοι ως γνωστόν αποπέμφθηκαν από τις θέσεις τους δια της υποχρεωτικής πρόωρης συνταξιοδοτήσεως από την συγκυβέρνηση των προδοτών, Τσίπρα και Καμμένου. Continue reading





















