Tag Archives: ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΟΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

Η Χρυσή Αυγή κατέθεσε πρόταση Νόμου για την πάταξη του ρατσισμού κατά των Ελλήνων

x.a.vouli__article

Το έχουμε πει και το επαναλαμβάνουμε: ο μοναδικός ρατσισμός που υπάρχει αυτή τη στιγμή στη χώρα είναι ο ρατσισμός κατά των Ελλήνων. Τα συστημικά κόμματα διαγωνίζονταν για ημέρες ολόκληρες, ποιο θα καταθέσει το πιο αυστηρό αντιρατσιστικό νομοσχέδιο, για να διαιωνίσει την παραβατικότητα και να κάνει τους Έλληνες μειοψηφία μέσα στη χώρα μας. Η απάντησή μας σε αυτό το αίσχος ήρθε άμεσα από το Νομικό Τμήμα της Χρυσής Αυγής.  Continue reading

Comments Off on Η Χρυσή Αυγή κατέθεσε πρόταση Νόμου για την πάταξη του ρατσισμού κατά των Ελλήνων

Filed under ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ