Tag Archives: Τελετή Εθνικής Μνήμης στο Βίτσι

Τελετή Εθνικής Μνήμης στο Βίτσι – Εγκαίνια γραφείων Χρυσής Αυγής στην Καστοριά (Κυριακή 31 Αυγούστου)

Τελετή Εθνικής Μνήμης στο Βίτσι - Εγκαίνια γραφείων Χρυσής Αυγής στην Καστοριά (Κυριακή 31 Αυγούστου)

Φέτος συμπληρώνονται 65 χρόνια από τη νίκη του Ελληνικού Εθνικού Στρατού επί των κομμουνιστο-συμμοριτών στα πεδία των μαχών στο Γράμμο και στο Βίτσι. Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, τιμούμε τη μνήμη των πεσόντων ηρώων του Ελληνικού Στρατού στις μάχες του 1949. Continue reading

Comments Off on Τελετή Εθνικής Μνήμης στο Βίτσι – Εγκαίνια γραφείων Χρυσής Αυγής στην Καστοριά (Κυριακή 31 Αυγούστου)

Filed under ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ